دین و اندیشه » آیین ها و تشکل های مذهبی
کد خبر : 432
۲۰:۵۵:۰۵ - دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۶
13 خردادماه جاری برگزار می‌شود

آیین بزرگداشت ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در مصلای نماز جمعه اقلید

آیین بزرگداشت ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در مصلای نماز جمعه اقلید

موسی زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اقلید با گرامی‌داشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) اظهار داشت: راه و هدف امام راحل، راه و هدف ما و رهنمودهای ایشان مشعل فروزان و راهنمایی برای هدایت و حرکت ما است.

وی به بیست و هشتمین سالروز ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره و بر لزوم بزرگداشت این روز تأکید کرد و گفت: بزرگداشت ارتحال حضرت امام (ره) برای تداوم انقلاب و در راستای تجدید میثاق با آرمان‌های ایشان و انقلاب و نیز تبیین گفتمان انقلاب اسلامی امری لازم و ضروری است.

زارعی از شخصیت بی‌نظیر امام خمینی (ره) سخن گفت و تصریح کرد: در میان رهـبران سیاسی جـهان تا به امروز، کمتر شخصیتی به جامعیت امام خمینی (ره) بروز کرده اسـت که بتواند تخت فرعون‌های زمانه را لرزانده، دل مستضعفان را به نور امید روشن ساخته و جهان اسلام را به حرکت درآورد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه اقلید با تأکید بر لزوم بازخوانی و مرور وصیت‌نامه سیاسی الهی حضرت امام خمینی (ره) و همچنین پیروی از منویات مقام معظم رهبری در راستای حفظ انقلاب اسلامی، از برگزاری آیین بزرگداشت ارتحال ملکوتی امام راحل در سطح شهرستان اقلید و مراکز بخش‌ها خبر داد و بیان داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده آیین گرامیداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در روز 13 خردادماه جاری از ساعت 11 صبح در مصلای نماز جمعه اقلید برگزار خواهد شد.