اجتماعی » رفاه و آسیب های اجتماعی
کد خبر : 229
۰۱:۰۵:۵۷ - پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵
مدیرکل کمیته امداد فارس خبر داد

حمایت 85 هزار حامی از ایتام زیرپوشش کمیته امداد در فارس

حمایت 85 هزار حامی از ایتام زیرپوشش کمیته امداد در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، محمد بذرافشان بعدازظهر امروز در همایش فاطمی تجلیل از خیران و  نیکوکاران این شهرستان که با حضور فرماندار اقلید، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسؤولان شهرستانی، بخشدار حسن‌آباد، دهیاران، عاملان زکات، خیران و نیکوکاران اقلید در کمیته امداد این شهرستان برگزار شد شهادت فاطمه زهرا(س) را تسلیت گفت.

وی با تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: مردم همیشه درصحنه ایران اسلامی بار دیگر ولایت‌مداری و وفاداری خود را به نظام، انقلاب اسلامی و کشور به اثبات رساندند.

بذرافشان با تقدیر از همراهی خیران با کمیته امداد، برگزاری همایش‌های این‌چنینی را زمینه و فرصتی مناسب برای بهره‌گیری از نظرات و ایده‌های نیکوکاران و تجلیل از آن‌ها عنوان و تصریح کرد: لطف و سخاوت این افراد بزرگ را کامل و در شأن آن‌ها نمی‌توانیم قدردانی کنیم.

مدیرکل کمیته امداد فارس با اشاره به آیات قرآنی و روایات اسلامی در زمینه ارزش، جایگاه و لزوم کمک به هم‌نوع و رفع نیاز و محرومیت آن‌ها و بابیان اینکه یتیم‌نوازی یکی از فضائل اخلاقی و رفتاری حضرت علی(ع) بود از ثواب این کار سخن گفت.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت داشتن مسکن و سرپناه به ارائه گزارشی کوتاه از عملکرد کمیته امداد در این زمینه پرداخت و گفت: رفع برخی از نیازها و کمبودها در زمینه‌هایی چون مسکن و اشتغال می‌تواند موجب از بین رفتن سایر نیازها شود.

بذرافشان از همراهی و مشارکت 85 هزار حامی در سطح فارس در حمایت از ایتام نیازمند این استان خبر داد و بیان داشت: با اجرای طرح حامیان آسمانی و کمک و مشارکت خیران می‌توان اقدامات مؤثری در زمینه مسکن مددجویی انجام داد.