ورزشی » سایر ورزشها
کد خبر : 201
۲۳:۲۸:۰۱ - سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵
در مجتمع فرهنگی تفریحی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی اقلید صورت گرفت

گشایش نخستین پیست کوهستانی دومنظوره شمال فارس در اقلید

گشایش نخستین پیست کوهستانی دومنظوره شمال فارس در اقلید

کارشناس تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی اقلید امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان در حاشیه افتتاح پیست اتومبیل‌رانی و موتورسواری اقلید که بعدازظهر امروز با حضور نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، رئیس دادگستری و دادستان، جانشین فرمانده نیروی انتظامی، مسؤولان شهرستانی و ورزشکاران و ورزش دوستان صورت گرفت با تبریک دهه فجر به نقش بسزای جوانان در آینده کشور اشاره کرد.

علیرضا کوثری دهه مبارک فجر را تبریک گفت و بابیان اینکه ایران اسلامی به مدد الهی، رهبری با درایت و به پشتوانه مردم و جوانان غیور و جان‌برکف در برابر دشمنان و ابرقدرت‌های زورگوی جهانی ایستادگی کردند و با دستان خالی انقلاب را به پیروزی رساندند تصریح کرد: نقش این جوانان که حتی از خون خود نیز گذشتند بر کسی پوشیده نیست.

وی به جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن اشاره و عنوان کرد: جذب جوانان و جلب‌توجه و توان آن‌ها به‌ سوی مسائل پوچ و بی‌هدف به‌منظور تضعیف نظام و کشور و ضربه زدن از اهداف اصلی دشمنان است که باید با دقت و درایت در برابر آن‌ها ایستادگی کنیم.

کوثری سرمایه‌گذاری برای جوانان به‌ویژه در زمینه ورزش و غنی‌سازی اوقات فراغت آن‌ها را اقدامی جدی در راستای سلامت جامعه و مقابله با جنگ نرم دشمن خواند و به عملکرد مثبت و مؤثر دانشگاه آزاد اسلامی در این مسیر اشاره کرد.

کارشناس تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی اقلید پیست اتومبیل‌رانی و موتورسواری اقلید را نخستین پیست دومنظوره کوهستانی شمال فارس خواند و با تقدیر از مساعدت و همراهی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اقلید، رئیس هیات اتومبیل‌رانی، نیروی انتظامی، اداره ورزش و جوانان، راهنمایی و رانندگی و... عنوان داشت: این پیست به همت هیات اتومبیل‌رانی شهرستان و همکاری دانشگاه آزاد اسلامی در زمینی به مساحت 30 هکتار از مجتمع فرهنگی ورزشی تفریحی 150 هکتاری این دانشگاه و به طول 4.5 کیلومتر احداث‌شده و تحت نظارت هیات اتومبیل‌رانی در اختیار علاقه‌مندان به این ورزش قرار می‌گیرد.