اقتصاد » کار و تعاون
کد خبر : 190
۱۹:۱۰:۲۰ - دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵
فرماندار اقلید تأکید کرد

لزوم همراهی و همگامی مردم و مسؤولان در راستای توسعه روستاها

لزوم همراهی و همگامی مردم و مسؤولان در راستای توسعه روستاها

به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، صادق کریمی بعدازظهر امروز در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های بخش  مرکزی این شهرستان که با حضور بخشدار مرکزی، مسؤولان شهرستانی و مردم این بخش صورت گرفت دهه فجر را تجلی اتحاد و وحدت در ایران خواند.

وی بابیان اینکه ایران اسلامی با کم‌ترین امکانات و تجهیزات در برابر دشمن ایستادگی کرد، ایمان به خدا، تبعیت از رهبری و انسجام ملی را رمز موفقیت ملت خواند و بر لزوم ارتقای وحدت در راستای پیشرفت بیشتر تأکید کرد.

کریمی در ادامه به برکت انقلاب و دستاوردهای بسیار آن در سطح کشور اشاره کرد و با مقایسه اوضاع و شرایط با پیش از پیروزی انقلاب و کمبودها و محرومیت‌های آن دوران عنوان داشت: باوجود تحریم‌ها، مشکلات، سختی‌ها و شیطنت‌های دشمنان در ضربه زدن به ایران اسلامی، با وحدت و همدلی می‌توان بر مشکلات غلبه و دشمن را مأیوس کرد.

فرماندار اقلید از حضور و همراهی همیشگی مردم در تمام عرصه‌های ملی و مذهبی و سیاسی و... قدردانی کرد و بابیان اینکه مردم صاحبان اصلی مملکت هستند بر لزوم تلاش و همت جهادی برای خدمت مؤثر به آن‌ها تأکید کرد.

وی به نقش روستاها و روستاییان در کشور و در حوزه‌های مختلف اشاره و همراهی و همدلی مردم و مسؤولان در راستای توسعه روستاها را عاملی مهم و تأثیرگذار در رفع بسیاری از مشکلات و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی خواند و گفت: تکیه‌ بر توان داخلی، مشتی محکم بر دهان ابرقدرت‌های مستکبر جهانی و اثبات هرچه بیشتر اقتدار و استقلال ایران اسلامی است.

کریمی در پایان سخنان خود اجرای طرح‌های عمرانی در سطح روستاها را بخشی از ادای حق این قشر زحمتکش دانست.