اقتصاد » راه و مسکن
کد خبر : 1674
۱۹:۱۷:۳۱ - شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱
مدیر کل راه و شهرسازی فارس اعلام کرد

شهرداری ها روند صدور پروانه های ساختمانی طرح نهضت ملی مسکن را تسریع کنند

شهرداری ها روند صدور پروانه های ساختمانی طرح نهضت ملی مسکن را تسریع کنند

به گزارش پورتال شهرستان اقلید به نقل از  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( فارس)  ، محمود رضا طالبان در سفر یک روز خود به شهرستان اقلید و بازدید آغاز عملیات آماده سازی طرح  نهضت ملی مسکن شهرستان اقلید افزود: تمام تلاشمان را میکنیم که روند اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن تسریع شود.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس اذعان داشت : هم اکنون ۲۴۰۰ هکتار زمین در استان فارس جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن تامین شده و ۱۱۱۰ هکتار نیز در شهرهایی که زمین دولتی وجود نداشته با مالکین در دست توافق است.

محمود رضا طالبان با اشاره به لزوم همکاری و کمک شهرداریها در جهت صدور پروانه های ساختمانی و دیگر موارد مربوط به طرح نهضت ملی مسکن افزود: نگاه ما به شهرداریها یک نگاه همکاری و کمک است و به هیچ وجه نگاه رقابتی نداریم.

در ادامه جلسه شورای مسکن شهرستان اقلید ، فرماندار اقلید شهرام منصوری افزود: با تلاش و کوشش اداره کل راه و شهرسازی و همکاری و همدلی سایر دستگاهها در بحث اجرای نهضت ملی مسکن هیچ مشکل و مانعی وجود ندارد و شهرستان اقلید جزء اولین شهرستانهایی در استان فارس است که زمین نهضت ملی مسکن در آن تامین شده است .

شایان ذکر است در این سفر یک روزه مدیر کل را ه و شهرسازی فارس از پروژه های آغازعملیات  آماده سازی طرح نهضت ملی مسکن در شهر دژکرد و آغاز عملیات  آماده سازی طرح نهضت ملی مسکن شهر اقلید و همچنین پروژه های راهسازی شهرستان و بخشی از آزادراه شیراز- اصفهان بازدید کرد.