دین و اندیشه » آیین ها و تشکل های مذهبی
کد خبر : 158
۱۳:۲۸:۲۰ - پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۵
با حضور مسؤولان و مردم اقلید

محل شهادت شهدای انقلاب اقلید گل‌باران شد

محل شهادت شهدای انقلاب اقلید گل‌باران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، محل شهادت سه شهید انقلاب این شهر شهیدان محمدتقی صابری،  علی‌اکبر یوسفی و محمدتقی ظهیری امروز با حضور مسؤولان، مردم و خانواده شهدا گل‌باران شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اقلید در حاشیه برگزاری این آیین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان یاد شهدا را گرامی داشت و از جایگاه والای و خدمت ارزنده آن‌ها به کشور و ملت سخن گفت.

محمد آقاشیری انقلاب اسلامی ایران را نقطه نجات از چنگال استکبار و طاغوت عنوان کرد و گفت: اگر ایثار و گذشت شهدا و ایثارگران و رزمندگان انقلاب و صبوری خانواده‌های آنها نبود استقلال و آزادگی امروز را نداشتیم.

وی یاد شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم و ... را نیز گرامی داشت و با بیان اینکه صیانت از آرمان‌های والای اسلام و انقلاب وظیفه تک‌تک افراد جامعه در هر مقام و قشری است، گرامیداشت یاد شهدا و نیز بزرگداشت حماسه‌های ملی و مذهبی را لازم و ضروری خواند.

آقاشیری با تأکید بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر این آیین‌ها و زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا، تبیین ارزش‌های انقلاب و آرمان‌های شهدا به نسل جوان را بهترین راهکار برای مقابله با جنگ نرم دشمن دانست.