اقتصاد » راه و مسکن
کد خبر : 1508
۱۵:۰۳:۱۵ - چهارشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
شهرستان اقلید:

نام نویسی نزدیک به ۷۷۰۰۰ نفر در طرح اقدام ملی مسکن استان فارس

نام نویسی نزدیک به ۷۷۰۰۰ نفر در طرح اقدام ملی مسکن استان فارس

به گزارش پورتال شهرستان اقلید، به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (فارس)، جعفر زاهدی گفت: طی چهار مرحله نام نویسی در طرح اقدام ملی مسکن در استان  ۷۶۷۳۱ نفر ثبت نام کردند.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس در ادامه افزود: این ثبت نام ها در شهرهای آباده، آباده طشک، اردکان، ارسنجان، اقلید، بوانات، جهرم، حاجی آباد، داراب، دبیران، فراشبند، سروستان، ششده، شهر جدید صدرا، شیراز، صفاشهر، فسا، فیروزآباد، قائمیه، قیر و کارزین، کازرون، کوار، شیراز، نورآباد، نی ریز، استهبان، امام شهر، ایزدخواست، بهمن، خانه زنیان، خاوران، خرامه، خشت، دژکرد، زرقان، سعادت شهر، شهر پیر، صغاد، قادرآباد، کره ای، کوهنجان، مزایجان، مشکان و مصیری صورت پذیرفته است.

وی همچنین گفت: تاکنون ۱۶۶۸۰ نفر واجد شرایط شناخته شده اند و تعداد ۱۲۵۰۶ نفری که در مرحله چهارم ثبت نام کرده اند نیز به زودی مورد پالایش قرار خواهند گرفت.

زاهدی اذعان داشت: در خصوص عملکرد اجرایی در طرح اقدام ملی مسکن نزدیک به ۱۰۰۰ هکتار زمین در صدرا و ۳۲ شهر استان در کمیسیون و کارگروه های مربوطه تغییر کاربری و به محدوده شهرها برای اجرای این طرح الحاق شده اند.

 مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس ادامه داد: وظیفه ساخت مسکن در طرح اقدام ملی بر عهده این اداره کل، شرکت عمران شهر جدید صدرا و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس است که در این خصوص تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم با خانه دار شدن متقاضیان این طرح، در آسایش، آرامش و برداشتن بار سنگین اجاره مسکن از دوش آنها سهم کوچکی داشته باشیم.