ورزشی » دنیای ورزش
کد خبر : 140
۱۷:۰۰:۵۷ - یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان اقلید

احداث 11 سالن ورزشی صالحین در اقلید

احداث 11 سالن ورزشی صالحین در اقلید

به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، موسی زارعی بعدازظهر امروز در نخستین جلسه شورای ورزش این شهرستان که با حضور معاون فرماندار، رئیس اداره ورزش و جوانان و برخی از مسؤولان شهرستانی در فرمانداری برگزار شد با تبریک دهه مبارک فجر و بابیان اینکه انقلاب اسلامی ایران آغاز حرکتی نوین در جهان بود، از نقش مؤثر جوانان در این پیروزی و عرصه‌های پس‌ از آن سخن گفت.
وی به مردم همیشه در صحنه و غیور ایران به‌ویژه جوانان توانمند و بیدار اشاره کرد و بیان داشت: از آنجایی‌که انقلاب اسلامی ایران به مزاج دشمنان قسم‌خورده کشور و نظام خوشایند نیامد، از ابتدای پیروزی این انقلاب به دشمنی با ما برخاستند.
زارعی به مکرها و توطئه‌های متعدد آن‌ها اشاره کرد و از جنگ نرم و تهاجم فرهنگی سخن گفت و بیان داشت: دشمنان با توجه به نقش مؤثر و غیرقابل‌انکار جوانان در حفظ و صیانت از انقلاب، به دنبال تضعیف باورهای ملی و مذهبی جوانان کشور هستند تا بتوانند روزنه‌ای برای نفوذ و ضربه به اسلام و نظام پیدا کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه اقلید ورزش را یکی از مفیدترین عوامل و راهکارهای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن خواند و تأکید کرد: هزینه کردن در ورزش، سرمایه‌گذاری برای رشد و سلامت کشور در سایر حوزه‌ها است.
وی جلسه شورای ورزش را بهترین فرصت برای بررسی مشکلات ورزش این شهرستان و ارائه راهکار برای استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود و جذب اقشار مختلف جامعه به‌ویژه جوانان و نوجوانان به ورزش عنوان کرد و اظهار کرد: توسعه ورزش موجب کاهش بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و معضلات جامعه می‌شود.
زارعی سپاه و بسیج را قالب کوچک‌تری از دولت خواند که اقشار مختلف مردم را در خود جای داده است.
وی خاطرنشان کرد: سپاه در تمام فعالیت‌های مثبت و ایجاد زمینه مناسب برای رشد، ارتقا و پیشرفت کشور با نهادهای دیگر همکاری و تعامل داشته و صددرصد در راستای رضایت مردم و حفظ ارزش‌های انقلاب، اسلام و دفاع مقدس محکم و استوار ایستادگی و همت می‌کند.
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه اقلید با تأکید بر حمایت سپاه از ویژه‌برنامه‌های فرهنگی و ورزشی، از احداث 11 سالن ورزشی صالحین در سطح شهرستان اقلید طی چند سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: ورزش اهرمی برای حفاظت از جوانان در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن است.
انتهای پیام/