دفاع مقدس و شهدا » دفاع مقدس
کد خبر : 1250
۱۱:۴۴:۰۹ - شنبه ۵ مهر ۱۳۹۹
شهرستان اقلید:

اصلی‌ترین رمز پیروزی در دفاع مقدس الگوگیری از عاشورا بود

اصلی‌ترین رمز پیروزی در دفاع مقدس الگوگیری از عاشورا بود

به گزارش پورتال شهرستان اقلید، به نقل از خبرنگار خبرگزاری آنا از اقلید، سهراب نظری صبح امروز در دیدار با مهدی صالحی فرمانده سپاه ناحیه اقلید اظهار کرد:‌ نهضت عاشورا در پوست و خون ملت ایران عجین شده و اصلی‌ترین رمز پیروزی ایران اسلامی در جنگ هشت ساله الگوگرفتن از نهضت عاشورا، روحیه شهادت‌طلبی و ایثار است.

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس نمادی است که مسئولان باید در طول سال سرلوحه کارهای خود قرار دهند، افزود:‌ در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان ایرانی در کمال مظلومیت ولی با اراده‌ای مستحکم مقابل کشورهای بزرگ جهان ایستادند و به جهان ثابت کردند که همیشه خون بر شمشیر پیروز بوده است. 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید هفته دفاع مقدس را یادآور رشادت و ازجان‌گذشتگی جوانان این مرزوبوم برشمرد و عنوان کرد: جوانان این مرزوبوم در اوج گمنامی از جان،‌ مال و همه‌چیز خود گذشتند و اجازه ندادند ذره‌ای از خاک مقدس میهن اسلامی به دست نااهلان بیفتد و از میهن و ناموس خود دفاع کردند در کنار این جوانان دانشگاهیان، استادان و دانشجویان فراوانی نیز حضور داشتند که با شهادتشان امنیت و آرامش امروز را برای ما مهیا کرده‌اند.

دانشگاهیان سرداران جنگ نرم هستند

مهدی صالحی فرمانده سپاه ناحیه اقلید نیز نقش دانشگاه را در حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مهم توصیف کرد و گفت: یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های مقام عظمای ولایت جنگ نرم و سرداران این جنگ دانشگاهیان هستند.

وی افزود: سپاه پاسداران، دانشگاهیان و همه ارگان‌های نظام باید دست در دست هم دهیم تا در این کارزار جنگ نرم که به‌مراتب سخت‌تر از جنگ نظامی است، پیروز شویم.