فرهنگ و هنر » سینما و تئاتر
کد خبر : 1162
۱۴:۲۵:۳۸ - سه شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹

«قاموس» بازیگران خود را شناخت/ ساخت فیلمی در ژانر وحشت

«قاموس» بازیگران خود را شناخت/ ساخت فیلمی در ژانر وحشت

به گزارش پورتال شهرستان اقلید، علی براتی کارگردان سینما، درباره جدیدترین فعالیت هنری خود، در گفت و گو با خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: این روز‌ها پیش تولید فیلم «قاموس» را پیش می‌بریم؛ کمتر از یک ماه آینده فیلمبرداری آغاز می‌شود و حدود دو ماه مدت جلسات فیلمبرداری خواهد بود.

او درباره بازیگران این فیلم بیان کرد: بیشتر سعی کردم از بچه‌های مستعد تئاتر استفاده کنم و تا کنون با ریحانه رضی، یدالله شادمانی، فرشته آلوسی و نسا یوسفی قرارداد بستیم. البته بازیگران دیگری نیز به پروژه اضافه می‌شوند.

کارگردان «ماهی و برکه» درباره موضوع فیلمش اظهار کرد: ژانر این فیلم وحشت و آخرالزمانی است. در صورت برگزار شدن جشنواره فیلم فجر و فراهم شدن شرایط لازم، اولین نمایش آن در این رویداد فرهنگی هنری خواهد بود.

براتی در پایان گفت: لوکیشن‌های «قاموس» در ابرکوه یزد، سورمق آباده و اقلید فارس خواهد بود و از فضایی متفاوت و بکر بهره خواهیم برد. نویسنده و کارگردان خودم و تهیه کننده محمد فضیلت، فیلمبردار محمدرضا سکوت، طراح گریم مسعود طرقبی، مدیر تولید سعید شرفی کیا، صدابردار آرش برومند و طراح صحنه رسول علیزاده هستند.