اجتماعی » انتظامی و حوادث
کد خبر : 1154
۱۶:۱۶:۱۹ - دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹
تصادف در محور اقلید به سورمق

پنج نفر در مدت چهارماه ۹۹ در حوادث رانندگی اقلید به سورمق جان باختند

پنج نفر در مدت چهارماه ۹۹ در حوادث رانندگی اقلید به سورمق جان باختند

به گزارش پورتال شهرستان اقلید سرگرد محمد فریدونی کیا شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: امروز (چهارم امرداد ۹۹) نیز بر اثر برخورد سواری پراید با وانت نیسان که در کیلومتر ۱۰ جاده اقلید به سورمق رخ داد، یکی از سرنشینان خودروی پراید که یک بانوی ۳۸ ساله بود به علت آسیب‌دیدگی شدید در دم جانسپرد و سه نفر دیگر از سرنشینان پراید به همراه راننده وانت نیسان مصدوم شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه که به صورت برخورد رخ به رخ روی داد، پس از رهاسازی خودروها توسط امدادگران آتش نشانی، مجروحان این سانحه با اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان ولی‌عصر (عج) اقلید منتقل شدند که حال یکی از مصدومان وخیم گزارش شده است.

رییس پلیس راه اقلید به یاسوج بیان کرد: علت این حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است اما شواهد نشان می‌دهد، عرض کم محور یاد شده و همچنین نوع وسیله نقلیه (پراید) در بروز حادثه و فوت یکی از سرنشینان آن تاثیر عمده‌ای داشته است.

پیشتر برخی از کارشناسان پلیس راه شهرستان اقلید اعلام کردند، نبود بزرگراه و یا آزاد راه و همچنین استاندارد نبودن بعضی از جادههای مواصلاتی در محدوده شهرستان اقلید باعث شده است که هر ساله افراد زیادی در این جاده‌ها جان خود را از دست بدهند و یا مصدوم شوند.

شهرستان اقلیددر فاصله ۲۶۷ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.