فرهنگ و هنر » فرهنگ عمومی
کد خبر : 1128
۰۹:۱۷:۱۰ - سه شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۹

دهیاری که مدیر کانون فرهنگی هنری است، از شیرینی های این ۲ کار در کنار هم می گوید

دهیاری که مدیر کانون فرهنگی هنری است، از شیرینی های این ۲ کار در کنار هم می گوید

به گزارش پورتال شهرستان اقلید ، «ایمان باقری» همزمان با فرارسیدن ۱۴ تیر؛ روز دهیاری ها و شهرداری ها، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز،گفت: زمانی که در یک روستا دهیار، مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد هم باشد، باتوجه به اینکه مشکلات عمرانی روستا را پیگیری می کند، با مشکلات فرهنگی و معیشتی مردم هم آشناتر می شود و بیشتر پیگیری امور خواهد بود.

مدیر کانون فرهنگی هنری «مسجد فاطمه الزهرا (س)» روستای «لاله گون» اقلید افزود: دهیار در جلسات شورای اداری  می‌تواند مشکلات را از مدیران شهرستان و استان مطالبه و همچنین در جلسات عمومی با مردم نیز مشکلات کانون فرهنگی هنری مسجد را هم می‌تواند اطلاع رسانی و پیگیری کند.

دهیار روستای «لاله گون» شهرستان اقلید با تاکید بر اینکه همزمانی دهیار بودن و مدیریت کانون فرهنگی هنری مسجد در حل مشکلات مردم بسیار تاثیرگذار است، گفت: دهیاری که مدیریت کانون فرهنگی هنری مسجد روستا را نیز برعهده دارد، با مشکلات مردم آشناتر است و در کمک های معیشتی آبروی و راز اشخاص حفظ می شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: اگر دهیار فرد با انگیزه و خیر خواهی باشد، هزینه ها هم کمتر می‌شود و برنامه های موثری با استفاده از ظرفیت های موجود اجرا خواهد شد چنانچه در خصوص مقابله با شیوع ویروس کرونا همه ظرفیت ها و فعالان روستا به کمک دهیاری آمدند.