اجتماعی » بهداشت و درمان
کد خبر : 1073
۱۵:۳۲:۴۸ - چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
مدیر کانون مسجد «فاطمه الزهرا (س)» اقلید خبر داد:

مقابله با کرونا در روستای «لاله گون» به همت کانون مسجد «فاطمه الزهرا (س)»

مقابله با کرونا در روستای «لاله گون» به همت کانون مسجد «فاطمه الزهرا (س)»

به گزارش پورتال شهرستان اقلید ، «ایمان باقری» با تشریح برنامه های اجرایی مقابله با ویروس کرونا، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: برنامه های مختلفی در این ایام در حال اجراست که تا نابودی کامل این ویروس منحوس ادامه دارد که اطلاع رسانی توصیه های بهداشتی که از مراجع ذیصلاح و فضای مجازی مطمئن منتشر می شود، در اولویت قرار دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد «فاطمه الزهرا (س)» روستای «لاله گون» شهرستان اقلید خاطرنشان کرد: مردم روستا با استفاده از ظرفیت حوزه مقاومت بسیج «امام حسن (ع)» بخش «حسن آباد»، بسیج خواهران «شهدای لاله گون» و حوزه مقاومت «حضرت زهرا (س)» روستا، افراد تاثیرگذار، معتمدین محلی، شورای اسلامی و دهیاری روستا با پروتکل های بهداشتی آشنا شدند و در راستای پیشگیری از شیوع بیشتر اوقات را در خانه ماندند.

 

دهیار روستای «لاله گون» از ضدعفونی معابر روستا با همکاری مردم و مسئولان محلی خبر داد و گفت: مراسم ها و برنامه های تجمعی از زمان ورود ویروس کرونا در روستا لغو شده است و مردم فرهنگ در خانه ماندن را سرلوحه اصلی و اقدام اول مبارزه قرار دادند.

 

باقری افزود: با همکاری کانون، بسیج و دهیاری روستا با ستاد مبارزه با کرونا بخش حسن آباد در ایستگاه های ورودی به بخش و شهرستان از ورود مسافران و افراد ساکن شهر های دیگر جلوگیری به عمل آمد و ماسک، مواد ضدعفونی و دستکش توسط پویش های مردمی و خیرین توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد «فاطمه الزهرا (س)» روستای «لاله گون» شهرستان اقلید یادآور شد: با راه اندازی پویش های مردمی در فضای مجازی و مشارکت مکردم روستا به تعدادی از خانواده های بی بضاعت و کم درآمد نیز کمک رسانی انجام شد.