سیاست » سیاست داخلی
کد خبر : 100
۱۷:۴۵:۲۲ - سه شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اقلید تأکید کرد

لزوم مشارکت پرشور اصناف در ویژه‌برنامه‌های دهه فجر در اقلید

لزوم مشارکت پرشور اصناف در ویژه‌برنامه‌های دهه فجر در اقلید

به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، علیرضا قادری صبح امروز در جلسه کمیته اصناف و کارگری ستاد دهه فجر که با حضور شهردار و مسؤولان اتاق اصناف، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شرکت شهرک‌های صنعتی، مخابرات و شرکت برق در اداره صنعت و معدن این شهرستان برگزار شد با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بر لزوم انسجام عمومی برای بزرگداشت مناسبت‌های ملی و مذهبی به‌ویژه دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کرد.

وی با اشاره به همراهی همیشگی و نقش مؤثر اصناف و جامعه کارگری در حماسه‌های بزرگ و عرصه‌های مهم تاریخ کشور، از نقش تأثیرگذار آن‌ها در پیروزی انقلاب اسلامی و همراهی و همت در دوران جنگ و پس‌ازآن سخن گفت.

قادری تصریح کرد: اکنون‌که دشمنان به دنبال نفوذ به کشور و ایجاد تفرقه هستند باید با دقت، بصیرت و درایت بهتر و بیشتر در دفاع از آرمان‌های والای اسلام، انقلاب و دفاع مقدس دفاع کنیم و حضور و مشارکت پرشور مردمی در بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب و بزرگداشت این ایام بزرگ‌ترین و مؤثرترین گام در این راستا است.

به گزارش فارس، این جلسه با تبادل‌نظر اعضای کمیته اصناف و کارگری ستاد دهه فجر این شهرستان ادامه یافت و بر لزوم فضاسازی مناسب با ایام دهه فجر، حضور فعال مسؤولان و کارکنان در برنامه‌های این دهه، برگزاری نمایشگاه آثار هنری، حضور در آیین افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شهرک صنعتی شماره 1 اقلید، اعطای تخفیف ویژه اصناف به مناسبت دهه فجر و ... ازجمله مواردی بود که در این کمیته به تصویب رسید.