به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، علیرضا قادری صبح امروز در جلسه کمیته اصناف و کارگری ستاد دهه فجر که با حضور شهردار و مسؤولان اتاق اصناف، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شرکت شهرک‌های صنعتی، مخابرات و شرکت برق در اداره صنعت و معدن این شهرستان برگزار شد با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بر لزوم انسجام عمومی برای بزرگداشت مناسبت‌های ملی و مذهبی به‌ویژه دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کرد.

وی با اشاره به همراهی همیشگی و نقش مؤثر اصناف و جامعه کارگری در حماسه‌های بزرگ و عرصه‌های مهم تاریخ کشور، از نقش تأثیرگذار آن‌ها در پیروزی انقلاب اسلامی و همراهی و همت در دوران جنگ و پس‌ازآن سخن گفت.

قادری تصریح کرد: اکنون‌که دشمنان به دنبال نفوذ به کشور و ایجاد تفرقه هستند باید با دقت، بصیرت و درایت بهتر و بیشتر در دفاع از آرمان‌های والای اسلام، انقلاب و دفاع مقدس دفاع کنیم و حضور و مشارکت پرشور مردمی در بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب و بزرگداشت این ایام بزرگ‌ترین و مؤثرترین گام در این راستا است.

به گزارش فارس، این جلسه با تبادل‌نظر اعضای کمیته اصناف و کارگری ستاد دهه فجر این شهرستان ادامه یافت و بر لزوم فضاسازی مناسب با ایام دهه فجر، حضور فعال مسؤولان و کارکنان در برنامه‌های این دهه، برگزاری نمایشگاه آثار هنری، حضور در آیین افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شهرک صنعتی شماره 1 اقلید، اعطای تخفیف ویژه اصناف به مناسبت دهه فجر و ... ازجمله مواردی بود که در این کمیته به تصویب رسید.