به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، فرماندار این شهرستان در کارگاه آموزشی انتخابات که با حضور  مدیرکل دفتر امور سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری و کارشناسان ارشد سیاسی انتخابات استانداری فارس، بخشداران و کارشناسان انتخابات فرمانداری‌ها و بخشداری‌های شمال فارس در سالن اجتماعات آموزش و پرورش اقلید برگزار شد با گرامیداشت یاد شهدا به ویژه شهدای آتش‌نشان به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی اشاره کرد و با بیان اینکه استان فارس در انتخابات دوره پیش انتخاباتی سالم و شایسته برگزار کرد، بر لزوم ارتقای آگاهی متصدیان این امر تأکید کرد.

صادق کریمی برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی را گامی مؤثر و حرکتی مفید برای تحقق این امر دانست و تصریح کرد: تلاش برای برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و صحیح وظیفه ما و حق مسلم مردم است.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد بستر و زمینه مناسب برای این کار و رعایت و احترام به قانون موجب جلب رضایت مردم و تشویق برای حضور پرشور آن‌ها در انتخابات می‌شود.

فرماندار اقلید به تأکید مقام معظم رهبری در صیانت از آرای مردم و سفارش رئیس‌جمهور برای رعایت قانون اشاره کرد و با استناد به آن، بر لزوم ارتقای آگاهی متصدیان برگزاری انتخابات با قوانین و مقررات و رعایت آن تأکید کرد.

کریمی به سفارش امام علی (ع) برای اجرای مناسب و صحیح قانون اشاره کرد و گفت: آشنایی با قانون و مقررات بدون قدرت اجرایی مؤثر بی‌نتیجه است.

فرماندار اقلید در پایان سخنان خود بر لزوم نظارت بر اجرای برنامه و هوشیاری و مراقبت کافی نیز تأکید کرد و بیان داشت: اجرای صحیح قوانین و نظارت دقیق و درایت در آن موجب کسب نتیجه بهتر و مؤثرتر می‌شود.